Wrocławskie Zakłady Zielarskie „Herbapol” SA od ponad 60 lat troszczą się o zdrowie i wspierają wszystkich potrzebujących, nie tylko poprzez swoją działalność biznesową, ale również prospołeczną.
Pomagamy z potrzeby serca.
W JAKI SPOSÓB POMAGAMY?
Osoby fizyczne i prawne mogą uzyskać wsparcie w realizacji inicjatyw, projektów, przedsięwzięć w pięciu obszarach:
- Ochrona i promocja zdrowia
- Rozwój nauki i wychowania
- Działania prospołeczne
- Pomoc osobom chorym
- Pomoc poszkodowanym przez katastrofy i klęski żywiołowe
ZŁOŻENIE WNIOSKU:
O wsparcie finansowe i /lub rzeczowe mogą się starać zarówno osoby fizyczne, jak i osoby prawne.
Poprawnie wypełniony i podpisany wniosek o udzielenie wsparcia należy złożyć wraz z wymaganymi załącznikami.
Wzory wniosków dostępne są poniżej:
- Wniosek o udzielenie wsparcia osobie fizycznej (zał. nr 1)
- Wniosek o udzielenie wsparcia osobie prawnej (zał. 2)
- Wniosek do Zarządu Spółki o przekazanie herbatek
Wzory oświadczeń:
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – wsparcie finansowe (zał. nr 3)
- Oświadczenie o przyjęciu darowizny rzeczowej (zał. nr 4)
- Oświadczenie o wydatkowaniu środków finansowych (zał. nr 5)
Szczegółowe zasady składania dokumentów, udzielania wsparcia dla osób fizycznych i prawnych oraz obowiązki obdarowanego określone zostały w Regulaminie:
Złożenie wniosku o wsparcie (finansowe i/lub rzeczowe) nie jest równoznaczne z jej przyznaniem.
Nie gwarantuje też, że kwota przyznania wsparcia będzie równa oczekiwanej przez Wnioskodawcę.
ROZPATRZENIE WNIOSKU:
- Wnioski o udzielenie wsparcia ocenia i rozpatruje, nie rzadziej niż raz w kwartale, Komisja powołana uchwałą Spółki.
- Każdy wniosek jest rozpatrywany indywidualnie.
- Spółka zastrzega sobie prawo do nieprzyznania wsparcia finansowego pomimo, iż wszelkie warunki udzielania wsparcia zostały spełnione przez Wnioskodawcę.
- Decyzja w sprawie udzielenia wsparcia jest uznaniowa, co oznacza, iż w przypadku odmowy przyznania wsparcia Wnioskodawca nie może dochodzić z tego tytułu żadnych roszczeń (Wnioskodawcy nie przysługuje prawo odwołania).
- Spółka nie ma obowiązku uzasadniania podjętych decyzji i nie jest zobowiązana do udzielenia odpowiedzi na wszystkie złożone wnioski.
- Spółka nie zawiadamia Wnioskodawcy o odmowie przyznania wsparcia.
- Wnioski odrzucone wraz z dołączoną dokumentacją nie będą zwracane Wnioskodawcy.
OBOWIĄZKI BENEFICJENTA:
- Wnioskodawca zobowiązany jest do wykorzystania otrzymanego wsparcia finansowego i/lub rzeczowego zgodnie z celem określonym we wniosku.
- W przypadku otrzymania wsparcia finansowego Wnioskodawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia o wydatkowaniu środków finansowych (zał. nr 5).
- W przypadku otrzymania darowizny rzeczowej, Wnioskodawca pisemnie potwierdza przyjęcie darowizny w formie oświadczenia (załącznik nr 4).
- Środki z tytułu udzielonego wsparcia wypłacane są wyłącznie na wskazany we wniosku przez Wnioskodawcę numer konta bankowego.
INFORMACJA O PRZYZNANYM WSPARCIU:
Spółka powiadamia pisemnie tylko Wnioskodawców, którym przyznano wsparcie.
KONTAKT:
Telefon: 71 335 72 55, 71 335 72 25
E-mail: sekretariat@wroclaw.herbapol.pl